Manual de promotie si de marketing pentru radio, televiziune, societati de cablu si web image #0

, Manual de promotie si de marketing pentru radio, televiziune, societati de cablu si web. IDEA Design & Print Editură, Cluj
ISBN: ISBN 973-7913-33-7
format: 14x23 cm
260 pagini

În afara colecţiilor

Stoc: In stoc

Livrare: 48-72 ore

Pret: 13.00 Lei

Manual de promotie si de marketing pentru radio, televiziune, societati de cablu si web

traducere: Sebastian Big, Claudiu Veres

TV. PC. PDA. WAP. SMS. VOD. DVD. EPG. DSL. PVR. Destule acronime pentru a ne face KO! Cu toate ca perceptia curenta este ca, in prezent, media se afla in era convergentei, adevarul este ca media se gaseste in epoca divergentei. Consumatorii se confrunta astazi cu o cantitate de alternative uluitoare, deconcertanta si solicitanta. Internetul a adus in case si in birouri milioane de canale potentiale, in paralel cu un boom in media tiparite si cu proliferarea canalelor de televiziune, radio si cablu. Consumatorii n-au avut niciodata la dispozitie un numar atat de mare de optiuni media - iar faptul ca dispun de atatea canale si de atatea programe reduce timpul care poate fi acordat fiecaruia in parte.Undeva, in ochiul ciclonului media, sta specialistul in promotie si in marketing. Acest fauritor-de-brand se vede pus in fata unui paradox derutant: in pofida numarului considerabil mai mare de oportunitati de a ajunge la consumatori, exista incomparabil mai putine garantii ca acestia vor asimila - si se vor comporta in conformitate cu - mesajul promotorului. Piata incredibil de aglomerata de astazi denota faptul ca competenta in materie de promotie, marketing si design este de importanta vitala, in timp ce cererea de productii de succes este mai mare ca niciodata. Prima faza in insusirea unei asemenea competente o reprezinta contactul intens atat cu cele mai noi strategii cat si cu practicile consacrate din domeniu......Specialistilor in promotie si in marketing le revine sarcina de a produce audientele care alimenteaza aceasta masinarie planetara. Utilizand promo-urile on-air, promotia on-line, publicitatea, actiunile publicitare conjugate, jocurile si concursurile, merchandising-ul si relatiile publice, promotorii actuali trebuie sa gaseasca modalitati noi si irezistibile de a-i cuceri pe telespectatori si de a-i impinge in fata ecranului - indiferent daca ecranul respectiv este al unui televizor analog sau digital, al unui calculator personal sau al unei masini de date.Secretele succesului in marketing sunt cuprinse in paginile acestei utile carti. Ea dezvaluie instrumentele de lucru si procedeele utilizate pentru crearea de audiente uriase, de branduri de succes si de companii media gigantice. PROMAX si BROADCAST DESIGNERS' ASSOCIATION, asociatiile mondiale de frunte ale profesionistilor in promotia, marketingul si designul de televiziune, sustin si recomanda manualul de fata ca ghid pentru uzul studentilor, al profesorilor si al specialistilor. Textul ofera un captivant si cuprinzator indrumar oricui se pregateste pentru o cariera de succes intr-una dintre cele mai fascinante, mai profitabile si - inainte de toate - mai solicitante profesiuni din lume.
Glynn BrailsfordPresedinte & CEIPROMAX&BDALos Angeles, CaliforniaAprilie 2001


În afara colecţiilor